..::try klik tengok::..

Thursday, 19 July 2012

zeroempty~~| kerja a.k.a WORK

Photobucket 
sekembali nyer pija setelah sekian lama xupdate blog..kesibukan bekerja yg menyebabkan pija terabaikan blog nie terus..sorry for all my follower..(speaking plak kan..lalala)...dalam xsedar dah hampir 6bulan xudpate sebarang post baru dalam blog nie..sunyi2...

nak tahu x kemana menghilang nyer saya???jeng2....ok sebulan pija menetap dekat ipoh..untuk setup Mydin meru raya hypermarket...supermarket mydin yg terbesar..setup utk bahagian pos(kaunter)...macam2 lah jadi kat sana...macam2 jugak lah belajar...orang kate sambil menyelam minum air..huhuhu....lepas meru ipoh pija pergi ke kedah lah pulak...huhuuhu...setup untuk kedai rakyat satu malaysia pendang dan padang serai..tapi xlah lama sangat kat sana...dalam 2 minggu je...

dari utara pija pergi ker selatan johor lah pulak....setup kedai rakyat satu malaysia(kr1m) kota tinggi dan pontian....yg nie pon pergi dalam 2minggu jek...urmmm pic nanti pija uploadkan okeh...lepas nie xtahu lah mane lagi lokasinya....

so last sekali bulan puasa pon dah menjelma..pija nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua follower pija..pija mintak maaf n ampun jika ada kesalahan semasa berblog n menulis jika ada menyinggung perasaan pasa follower yg membaca post pija....puasa okeh semua...jangan buka periuk disiang hari...bubye!!!se u next time in next post!!!!!


with a lots off love PIJA

A.K.A
Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..::tabung PTPK::..

..::my lovely awang::..