..::try klik tengok::..

Monday, 10 September 2012

Majlis Hari Raya IT HQ Mydin Mohamad Holding BHD 2012

Photobucket 
seharian bergembira dengan kawan-kawan sekerja..sempena majlis sambutan hari raya untuk IT department..so dah sampai masa untuk upload semua pic sepanjang majlis berlansong...hihihi.
.
.
kita mulakan dengan menu kita dulu..hihi..xsure siapa yng buat xnak komen lelebih nanti ada yang sentap kalau tersalah cakap....hahaha..tapi boleh tahan lah..hihihi
.
kuih-kuih ni xsilap export dari mall kat bawah je..maklom lah retail katakan..hihihi.
.
menu-menu lain satay,kuah kacang,nasi impit,rendang,lemang dan nasi ayam..biasalah menu raya-rayakan..hahah...
.
ni pulak dara dan mak dara tengah menyantap..hihih..dari tadi asyik merasa je...masing2 dok tunggu dari pagi nak pulun makan puas2..hahaha..
.
.
opssss tunggu dulu jangan makan dulu...belum baca doa..hahaha..yang nie pulak teruna dan bapak teruna..hahahxkurang posing masing2...
.
gadis digi..ini bukan sebarang iklan....posing with amy and farhana
.
.
yeahhhh time to eat..pulun sima pulun...dah xpedulik ngan orang lain..janji perut didahulukan..hihih
.
snap cikit with teammate..hafiz,shima,fakrie,abgg pejal,amy dan iskandar....
. 
.
action please!!!hahahah
.
sambil-sambil menunggu waktu makan..snap2 lah ape lagi....kodak bukan kene bayar pon kan...hah amik lagi..hihihhi..like3x..
.
banyak sangat pic xmampu nak upload semua..so just uplaod yang sedap mata memandang je lah kan..so stay tune for my next post..huhuhu..bubye..
SELAMAT HARI RAYA!!!

With Love Pija
a.k.a
Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..::tabung PTPK::..

..::my lovely awang::..