..::try klik tengok::..

Tuesday, 20 December 2011

..::sold out!!!::..

Photobucket 
bila dah xbz nie asyik nak update blog je kan..huhuuhu...atleast blog xde lah nak bersawang sgt.hahahah...sebenarnya sebelum habis ADTEC last week MW dah sold kan semua hemster kesayangan MW....
.
.
.
so sorry awang...terpaksa jual pasal MW dah nak pindah duduk rumah semula..bukan xnak letak dorg kat rumah..tapi kat rumah MW kan banyak kucing...yang teramat lah nakal dan suka kan tikus...daripada kene baham dengan si bin, yun bin, min ho dan yang lain2 baik MW jualkan pada orang nak jaga dorg dengan elok...
.
.
.
so yang tinggal  pada MW hanya kenangan...sedih2...huhuhu
.
.
.
yang nie comel...
.
.
yang nie pula bedah.. 
.
.
ni awang yang oren 2 comot.. 
.
.
awang.. 
.
.
yang nie lah mummy cheri yang lahirkan anak paling banyak 10 ekor.. 

with love,
Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..::tabung PTPK::..

..::my lovely awang::..