..::try klik tengok::..

Tuesday, 27 December 2011

zeroempty ~~| Azam Tahun 2012 |

Photobucket 
Lagi empat hari menjelang tahun baru..tahun 2012 dan meninggalkan tahun 2011..1st sekali sebelum nak buka cerita pasal azam tahun baru meh kita imbas kan apa yang dah kita lalui sepanjang tahun 2011 yang penuh dengan suka duka...
.
.
pada tahun 2011 MW telah kehilangan ramai orang yang MW sayangai,antara nya ialah moyang kesayangan kami. Yang pergi pada hujung bulan 11 tahun ni. kehilangan bukan bermakna hanya kematian kan...tahun nie juga MW tamat belajar sekaligus berpisah dengan kawan-kawan yang selama nie berjuang sama-sama untuk mendapatkan diploma kemahiran teknologi komputer sistem...ini bermakna selepas ni kami akan bertarung untuk menempuhi kehidupan dialam pekerjaan lah pula kan...
.
.
kalau nak diceritakan pengalaman sepanjang tahun 2011 banyak sangat...tapi azam tahun lepas dah pun tercapai...cuma azam tahun baru je masih tgh fikir apa yang MW nak capai???korang semua dah ada azam ker???bukan cik abg yang bernama azam tau...tapi AZAM untuk tahun 2012..kalau ada nak kene cerita ker kan??risau juga bercerita bagai nak rak last skali azam 2 lansung xgerak....hahah
.
.
so tahun nie MW  ada azam..tapi kalau nak tahu apa azam MW tunggu azam 2 tercapai dulu okey..xley cerita sekarang pasal takut azam 2 basi dan xgerak2..hahhaha....pape pon MW doa kan supaya azam korang tercapai okeyyy...

with love,
Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..::tabung PTPK::..

..::my lovely awang::..