..::try klik tengok::..

Monday, 12 December 2011

..::salam perpisahan ADTEC MELAKA::..

Photobucket 
alhamdullillaH..setelah berpenat lelah 3bulan bersengkang mate akhirnya semua berakhir dalam 3hari lagi...final projek pon dah selesai...rasa sedih pulak nak tinggal kawan2 kat adtec nie...tapi apa boleh buat...post kali nie utk kawan2 MW...banyak kenangan kita sepanjang setahun 6bulan bersama....
.
.
.
specially for my romate wany dari first masuk sampai sekarang...mcm2 kiter buat nie..walaupon kadang2 kiter xlekat sgt kat bilik tapi kiter suke buat bende diluar dugaan...contoh nya wap rambut pakai heater..hahaah...nnt jgn luper citer kat bakal anak2 kiter yang 10 owg 2....pas 2 xabih2 berangan nak beli moto besar...nak naek sport car...kalau nak bukaka citer pasal nie 4 malam xabih..gelak sakan lah jawab nyer..hahah...i will always miss u dear....
.
.
.
kedua untuk semua kawan2 satu kos...TEKNOLOGI KOMPUTER SISTEM..(KELAS A)..kiterkan all the best among the best...utk GK(poji),PGK(wani),wan,selak,tiera,sara ,kak ina, yatt,mek2,lau,cheah,kartik ,meo, kak as(akak sayang)...jangan gadoh2 lgi lepas nie...pas nie kalau rindu kiter reunion okeh!!
.
.
.
p/s sara pas nie tak mau ngajok2 lagi nnt kene marah lagi...xder sapa nak pujuk macam selalu..xmo gali2 pulau tau..heheheh..untuk tira pulak xmo nyanyi2 salah lirik nnt owg gelakkan..jalan elok2 kalau jatoh bgn sendri...tapi jgn gelak sorg2 plak..pasal kawan skang dah xboleh nak tgk tira jatoh..hahaha....utk wani pulak jgn ketuk pintu kuat2 lgi tgh2 malam terkejut romate...untuk kak ina n yatt jgn banyak sangat tido..nnt dah keje mane ley tido banyak2...utk ina pulak pas nie jgn bangon pagi2 masak megi telur tau...nnt kene marah ngan mama..
.
.
.
lagu nie MW tujukan untuk korg...hope korg akan sukses slalu...pas nie kalau nak cari pija cari kat USJ1 pija keje sana okehh!!!jangan nangis2 tau...(sumpah sedih sgt)...



with lots of loves,
Photobucket

3 comments:

mama aini said...

syukur berbaloi penat lelah belajar selama ini..gud luck dear !!!..

miss wh0 said...

thkss a lot mama...:)

MizSizuka ^0^ said...

pija ... tq sal post dkt blog nie .. sedih la ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..::tabung PTPK::..

..::my lovely awang::..