..::try klik tengok::..

Tuesday, 23 August 2011

[ Contest # 4 ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!!

assalamualaikum,

kali nie MW masuk contest lagi..hihi..kali nie MW masuk
contest GAMBAR BERSAMA KAWAN BAIK/BF/GF..
kalau sesiapa nak tahu lebih lanjut atau nak join..klik banner bawah nie ok..


gambar yg MW nak pertaruhkan bersama-sama
kawan baik MW...hehehe..harap2 terpilih lah..


pic yang time MW n kawan MW ct sara nak pegi
releks2 kan kepale lepas kelas...hehehe...
berenang untuk cergas kan badan kat kolam  tampin..
seronok gile..kalau boleh hari2 nak berenang..sport kegemaran tuh..

yang nie plak dengan kekawan berjalan ke pantai puteri
kat melaka...sweetkan 5 gadis merenung pantai... 
tiera,ct sara,yatt,kak ina n MW..hehe
sume kaki posing...tengok lah masing pose..huhu

yang nie pon same..kat pantai puteri..melaka..kemain happy..
rase cam nak bukak kemah jek kat situ..
pantai dah lah biru jek..hihi..

yang nie pulak ngan ex roomate my bff...tgh berciap sedia nak
berbuka puasa..sempat posing cikit... alamak kantoi lak nasi dalam
pinggan mcm gunung...hihi..maklum lah berbuka
kat dewan makan..kemain meriah lagik..rindu saat 2..

pic yang ni pulak posing dekat jeram toi..negeri 9..
mase ni bulan puasa..sempat gak berjalan bersame kekawan..
yang paling lucu...kitorg konvoi nek moto...
akibat nyer helmet kitorg telah dicuri....terpakse lah
naik moto tanpa helmet dari jeram toi
sampai ke seremban....balik melaka terpakse pakai
helmet pinjam...hehehe..lucu betol..



hope terpilihlah...hehe..ikotkan banyak lagi pic 
yang MW  nak letak kat cini..

with love,

4 comments:

0nenanina Vanilla said...

rindunye buka same2.. :-)

miss wh0 said...

tau xper...xper2 nnt kiter pose 6 kat adtec..n berbuke lah same2 okeh..hihi

0nenanina Vanilla said...

haha..happy u..aq da bole puase..haha
pasni banyak kena ganti..

miss wh0 said...

tahniah2..kuat kan semngat yerk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..::tabung PTPK::..

..::my lovely awang::..