..::try klik tengok::..

Sunday, 21 August 2011

~~kad raye untuk semua followers misswho~~

salam...sempena hari raya aidilfitri yang bakal menjelma nie
saya nak kasi kad raya yang xseberapa nie
kat semua followers yang selalu buat blogwalking kat sini
n klik2 my nuff...harap semua followers yang singgah dan amik kad raya 
dari misswho nie ek...

dalam xsedar yang misswho dah ader dekat 70 orang followers
tq utk semua yang dah follow misswho ye...n misswho mintak maaf klu 
kunjungan xberbalas...maklum lah misswho agak bz menjahit...
hehehe..maklum lah anak tailor..

ok2 lah sampai cini jek nak bebel...
hope korg sume sudi amik kad raye nie...


with love,

8 comments:

Miz Novexx said...

wah!!! comelnya awak, thanks tau...
terharuuuu (^__^)V

miss wh0 said...

welcome..bese2 jek lah..hihi..

Gadis Butterfly said...

comel2...thanks...
kite da letak tajuk lagu tu yg shoutbox awk...

alif ismail said...

salam...

wa...tenkiu2...!!!!

MaMa AiNi said...

thanks ya miss who..he2x..mesti miss who pandai menjahit juga ya?..

miss wh0 said...

pandai jugak lah..lepas lah nak buat baju sendri..pasal mak bz..xsempat nak ciapkan baju anak..hihi..mak ckp klu nak pakai buat sendri...hihi

0nenanina Vanilla said...

bole la jahit baju saya..free je kan?

miss wh0 said...

baju kelawar..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..::tabung PTPK::..

..::my lovely awang::..