..::try klik tengok::..

Saturday, 13 August 2011

~~selamat hari kawan~~

"Apakah anda tahu hubungan antara 2 biji mata anda? Mereka berkedip bersama, bergerak bersama, menangis bersama, melihat bersama dan tidur bersama meskipun mereka tidak pernah melihat antara satu sama lain … persahabatan seharusnya seperti itu … kehidupan bagai neraka tanpa sahabat … minggu ini adalah ‘MINGGU KAWAN SEDUNIA” … siapa kawan anda? kirim message ini tuk semua kawan anda termasuk saya jika saya adalah seorang kawan anda … lihat berapa banyak anda dapat kiriman balik dari mereka … jika anda mendapat lebih dari 3, itu bermakna anda adalah seorang kawan yang penyayang"
ungkapan mcm nie banyak kiter akan dapat dlam fon,fb,tagged n twitter kan...n harap kawan2 akan reply sebagai tanda yg kiter nie kawan yg baik n sahabat yg sejati...xperlu semua 2..yg penting kiter selalu igt kan dia dah cukop kan....pape pon HAPPY FRIENDSHIP DAY 2 all my beloved friend...yg skang ni same2 berjuang utk tamat belajar...



5 comments:

Miz Lumpy ^0^ said...

hehe .. epy fwenship day ok .. =)

0nenanina Vanilla said...

yela aq ni bukan sahabat ko. gambar aku xde kan..tanx

miss wh0 said...

ala2...xpasan lah xder..maaf2...jgn ngajok..aku tambah ok....

0nenanina Vanilla said...

haha..xbole bla aq posing..hahahhaa

miss wh0 said...

ok lah 2...2 pic2 yg ader..pasal ari 2 xtau lah dah banyak pic terkene virus..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..::tabung PTPK::..

..::my lovely awang::..