..::try klik tengok::..

Tuesday, 27 September 2011

..::cemburu melanda diri::..

Photobucket 
tengok apa yang yun bin buat??lidah dia terjelir keluar..hahah..anak dara ni sebenarnya tengah cemburu..dia dengan su bin asyik duduk dalam bilik je..taknak keluar-keluar..tapi ni pic yun bin je..su bin keluar makan kat dapur..hahaha
.
.
.





sampai tertidur kat mesin jahit mak..punyer lah tak nak berkawan...



ta-daaaa...ni lah dia sebab kenapa yun bin cemburu sampai macam 2 sekali..hehehe..sebenarnya yang kat bawah ni lah sa-rang..kucing jantan yang MW  jumpe tepi masjid..hehehe..comel dan pintar..payah betul nak serasi kan yun bin n su bin ngan sa-rang ni...


p/s kawan-kawan lah nanti mak ngan ayah kasi makan banyak2 hehehe


with love,
Photobucket

3 comments:

gnesop.com said...

MIOW... :)

MaMa AiNi said...

kah2x...pandailah miss Who kata yu bin tu cemburu !!..yu bin cakap dier cemburu ke?..

miss wh0 said...

yun bin mmg cemburu..semenjak ade sa-rang dia ngan su bin asyik duduk dalam bilik jek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..::tabung PTPK::..

..::my lovely awang::..