..::try klik tengok::..

Sunday, 11 September 2011

..::fenomena sekarang yang tidak dijangka::..

assalamualaikum..

okeh ni nak kasi senarai yang menjadik fenomena terbaru n latest yg MW nmpak lah mungkin korg boleh tambah lagi :

1. kebanyakkan lelaki dari negara luar memilih untuk berkahwin dengan perempuan dari malaysia..ini menyebabkan lelaki malayia terpakse bersaing dengan sengit..dan purata lelaki menjadik tinggi..



2.Apabila purata lelaki dah meninggi, sebilangan mereka mengambil keputusan untuk menukar jantina dan menjadi perempuan...tak semua berakhir dengan kegembiraan dan ada yang berakhir dengan kematian..

3. kesian dengan lelaki2 malaysia yang tinggal kebanyakkan nya single pada usia 28 - 40..faktor2 nyer hantaran tinggi , malu nak memulakan satu hubungan...dan macam2 lagi....

4.kahwin muda...kebanyakkan perempuan yang berusia 20 -25 sudah berkahwin dan mempunyai anak...jgn igat yang dorg bawak 2 adik pulak...hihi..



5.dunia facebook...jadikkan facebook sebagai perantara untuk membalas dendam...pendek kata facebook dah multi function..hati2...


6. asid sebagai senjata...kebanyakkan yang kene simbah asid kat malaysia dah tertumpu kepada lelaki..bukan lagi wanita...so plzz beware okeh..


MW  pulak yg asyik pikirkan sumer ni...serius mmg takot..





with love,

1 comment:

MaMa AiNi said...

betul tu..he2x...mama suka entry ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..::tabung PTPK::..

..::my lovely awang::..