..::try klik tengok::..

Tuesday, 13 September 2011

..::tolong lah adil boleh kan???::..

Photobucket 
erm pagi td MW bangon jek tido mak tgh isi satu lagi borang pasal apa ntah...n cakap pasal biasiswa..tiba2 jek terpikir untuk budak ipta mcm MW  ni xder ke biasiswa untuk diberi???asyik2 budak sekolah jek..padahal kalau nak ikot kan pointer xder lah teruk sangat...3 pointer apa...

MW bukan nak mintak ganjaran ker ape ker sebab belajar siang malam..tapi nak mintak cikit penghargaan jek...kalau nak ikot duit loan..masyaallah lambat nyer nak boleh dapat..mungkin kalau ada biasiswa ringan lah cikit beban...kalau nak bergantung ngan loan pon xcukup jugak..2 yang MW  cakap xadil 2...asyik adik2 MW jek dapt mcm2 gnjaran...

kalau peksa dapat 8A atau belas2 A lah dapat macam2..tapi kalau dapat pointer 3 keatas wat derk jek..kecik ati kitorg yg belajar nie..urmmm..pling2 koman pon dapat sijil penghargaan pon MW dah puas hati..anak2 kecik disogok dengan duit untuk belajar..yang besar2 nie di biar2 kan jek..patot lah ramai pelajar ipta n ipts belajar separuh jalan n amik mudah jek time exem..xmcm mase amik spm dulu...

p/s harap ada lah yg amik tahu pasal nie...duniawi2...


with love,
Photobucket

7 comments:

indonesiatooverseas said...

Terus semangat teman, masa depan cerah telah menunggu.

MaMa AiNi said...

sian fariza..mama harap ada pihak2 yg berkenaan yg baca entry ni !!!..kalau pinjaman mara pointer 3++ dijadikan biasiswa..jgn putus asa ya..

miss wh0 said...

2 lah pasal mama..cikit frust...mule2 xtrase tapi lama makin xbetol plak..

Cik Mimie said...

try la apply biasiswa ape2.
yayasan TAR, JPA..

MizSizuka ^0^ said...

pija aku phm perasaan ko ~

0nenanina Vanilla said...

takpe..cari ilmu tak perlu p'hargaan tapi ilmu tu bekal ntuk kite bkerja. yang penting gigih usaha masa kerja.. dapatkan capaian terbaik. untung2 naik gaji or pangkat kan?

miss wh0 said...

betol 2..hihi..saje nak perhatian untuk budak2 kemahiran mcm kiter nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..::tabung PTPK::..

..::my lovely awang::..