..::try klik tengok::..

Friday, 30 September 2011

..::Hari-hari terakhir::..

Photobucket 
patutlah rasa macam sedih semacam je nak pergi kerja hari ni..rupa-rupanya hari ni lastday lah MW dekat Medan Infodesa Pamah Kulat..3bulan duduk kat sini..macam-macam juga lah yang jadi..heheh..tapi serius sedih betul hari ni...ahad dah nak balik melaka..

ermm pape pun terima kasih pada pengurus M.I.D sebab kasi MW prektikal kat sini..tak der pape yang special pun yang boleh MW tinggalkan sebagai kenangan kat sini..so MW edit satu pic untuk M.I.D..
.
.
.

p/s sedihnyaaa....

with love,
Photobucket

2 comments:

MaMa AiNi said...

dah habis praktikal kat sana ya?..he2x... rindu kat diaorg ke?...

miss wh0 said...

rindu3...hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..::tabung PTPK::..

..::my lovely awang::..