..::try klik tengok::..

Monday, 12 September 2011

..::dia ingat dia kecik lagi kot!!--> yun bin..::..

assalamualaikum..

heheh...MW nak tunjuk yun bin yang pikir dia masih lagi kecik...berangan jek keje dia heheh...



suker sangat main dengan ekor dia sendiri..ekor dia panjang..kadang2 berpusing2 dia kejar eko dia..hihihi..



yun bin...yun bin dah tau awak 2 besar masok lah kotak besar nie x nak jugak masok kotak kecik 2...
tgk bawah nie akhirnyer tukar kotak n nak tido...
 

yang 4 ekor nie tgh tunggu minom petang...hahaha..frieskies time lah..

p/s buat yang jodoh belom sampai banyak2 lah berbuat baik dengan haiwan kerana sesiapa yang banyak membela haiwan jodoh dia akan cepat sampai..(ni bukan petua sendiri tau..MW dengar ceramah pagi2 lepas suboh dato' fadhilah kamsah yang cakap)


with love,

5 comments:

kaizen said...

ni yg nak bela kucing lg byk nih...

*kecewa dah byk kali nih....

MaMa AiNi said...

miss who..comil nya bila dia makan ekor sendiri & masuk dlm kotak tu..he2x..mesti awak cepat dpt jodoh..he2x..amin..

miss wh0 said...

tapi semua 2 kan keje tuhan...kiter berdoa lah k..

tq mama...

0nenanina Vanilla said...

aq rase ko kena tukar tajuk blog ngan nama cat2 shy..haha.

miss wh0 said...

hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..::tabung PTPK::..

..::my lovely awang::..