..::try klik tengok::..

Friday, 23 September 2011

..::Hari yang ditunggu tiba>>spotcheck!!::..

Photobucket 
Dari awal bulan lagi MW tunggu..tak tiba juga..kawan-kawan lain semua dah dapat inform bila akan dikunjungi oleh pegawai pelawat latihan sambil kerja...jam 3.50 petang tadi MW dapat satu panggilan dari Encik Munir dari ILP kuantan tempat belajar lama MW yang dia akan datang melawat MW..hehehe..excited nya..

Dia akan datang hari isnin ni bersamaan 26hb sept 2011 jam 11 tengahari..dia pesan supaya buku log kene ada cop untuk setiap 2 minggu dan suruh pengurus tandatangan sekali..hehehe..siapkan semua dokumen yang kena ada untuk lawatan dia tu nanti..

pejam celik pejam celik dah pun tiga bulan MW OJT...tak sabar nak balik melaka..3 bulan lagi nak tamat belajar..dan keluar bekerja...hehehe...k lah tak nak bebel-bebel lagi..time untuk balik kerja..bye2..

with love,
Photobucket

1 comment:

MizSizuka ^0^ said...

heheh ... setelkan ap yg ptt setelkan ea ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..::tabung PTPK::..

..::my lovely awang::..