..::try klik tengok::..

Thursday, 8 September 2011

..::kekantoian nyer pun::..

assalamualaikum..

hehe..misti korg tertanye2 sape yang kantoi nie kan....hihi..xder yg curang tapi nie ada lah yang sebenarnyer nampak berani rupe nyer penakut...nak tau sape meh tgk bawah..
.
.
.
.
kontot : alamak tupai nie mcm nak gigit aku jek....maner pintu nie???
abg : 2 lah aku nak masuk ko nak masuk sgt..lawan lagi aku kan abg...
.
.
.
tupai : eh pelik kenape ngan kucing nie???
kontot : abg cepat lah bukak pintu aku takot nie..nak kuar...!!! 
.
.
.
abg merah : hahaha..turn aku plak nak try...garang semacam jek tupai nie..
min ho : ala aku pon nak masok...nasib bek aku gemok..kalau x aku masok dah nie.. 
.
.
.
min ho : wahai anak sedara sekale, ko borak per ngan dak tupai 2..dah jadik bff ker???hihi
abg merah : kecik besor..kecik besor jek aku tgk ko nie tupai..
tupai : eleh..kat luar ko kemain belagak..dah masok dalam ko nak buat aku jadik bff lak ek... 

MW : dorg takot sebenar nyer nak terkam tupai 2...baru lah den tau...hahah

p/s : jangan masuk kan tangan dalam sangkar 2 nanti tupai gigit

with love,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..::tabung PTPK::..

..::my lovely awang::..